POP3 pres SSL

Čtvrtek Říjen 16 18:34:55 CEST 2003

On Thu, Oct 16, 2003 at 05:47:27PM +0200, Dalibor Kouřil wrote:
> -
> Server, ke kterému jste pripojeni, pouziva zabezpecovaci certifikat, ktery
> nelze overit.
> Certifikacni retez byl zpracovan spravne ,ale byl ukoncen v korenovem
> certifikatu, ktery nema duveru
> zprostredkovatele duveryhodnosti.
> Chcete dale pouzivat tento server ? Ano X Ne...
> -
Ved to pise uplne presne, kde je problem. Koren certifikatu nie je
doveryhodny. Riesenia su viacmenej 2:
- korenovy certifikat do outlooku importujes (nemam sajnu ako, ale kazdy
  normalny client by to mal v principe zvladnut)
- kupis si "doveryhodny" certifikat od firmy, ktora sa s tym zaobera. Na
  POP3-SSL som to este nerobil, ale na HTTPS sa mi osvedcila firma Comodo
  http://www.comodogroup.com/products/certificate_services/index.html
  Maju dobre ceny a s technickymi ani organizacnymi zalezitostami som problemy
  nemal, platil som kreditkou a do 2ch dni mi podpisany certifikat dosiel.

> Dalibor Kouril, SORBI a.s.
Bye,

         The computer revolution is over. The computers won.