Webalizer - problem

Martin Kriz martinkriz na iol.cz
Čtvrtek Říjen 16 19:43:43 CEST 2003

> Cist logy webalizeru a dokumentaci. Rotujete pravidelne logy apache?
> A logy apache sedi? Nejsou ony zdeformovane? Verze apache, format logu,
> verze webalizera (doufam posledni)?
>
> Me webalizer beha bez problemu i s takto velkymi logy.
> -- Dalibor Straka
¨
logy webalizeru hledam, dokumentaci mam prectenou - podle ni jsem ho
nastavil a fakcil 6mesicu bez problemu, ale proc najednou jeden web
"odpadnul" ?
apache je 1.3.27, logy jsou "combined", webalizer V2.01-10 - tedy posledni

taky si nemyslim ze velikost neni problem, ale zase neni mozne aby z 300MB
souboru vytahnul par zaznamu¨

Konig