Nastaveni site v Debianu - doplneni

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Říjen 16 20:57:03 CEST 2003

On Thu, 2003-10-16 at 18:50, Jirka Kubík wrote:
> Oops. Tak uz vim kde je problem. Ono totiz dojde k inicializaci
> toho orinoca az po tom co se snazi Debian nastavit eth0. Takze
> otazka zni jinak. :-) Jak se meni poradi startu jednotlivych
> sluzeb ? Chtel bych startovat pcmcia jeste pred konfiguraci eth0.

Nevim, co je eth0 u vas, ale ja v /etc/network/interfaces nemam ani
zminku o eth, ktere mi zarizuje orinoco. Jinymi slovy, kdybych nemel v
pocitaci rtl8139, mel bych /etc/network/interfaces uplne prazdne a
"Debian by se nesnazil zadne eth0 nastavit".

Jinac informace toho typu, co jsou normalne v tech interfaces, jsou pro
orinoco v /etc/pcmcia/network.opts. V /etc/pcmcia/wireless.opts je jeste
nazev site. A to je vse.

Petr