md5sum

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Říjen 17 08:30:57 CEST 2003

On Fri, Oct 17, 2003 at 08:02:37AM +0200, Petr Kolar wrote:

> Obcas nekdo pouziva ve jmenech souboru i apostrofy a dalsi zverstva (dobry
> je treba konec radku), takze jeste lepsi je
>
> find . -type f -print0 | xargs -0 md5sum > md5sum.txt
>
> Je ale pak otazka, jak si s temi zverstvy poradite v md5sum.txt ;-)

prave tu v linux na linux.cz som volakedy davnejsie dostal skvely tip pri
vytvarani md5sum udajov, pripravenych na CDcko ... kedze cielovy subor
je v tom istom adresari, treba ho vynechat:

find -path ./md5sum.txt -o -type f -print0 | xargs -0 md5sum -b | sort +1 > md5sum.txt
(osvedcene, dlho pouzivane)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE