Spamassasin - RedHat 9 - spamd - zombie

Pátek Říjen 17 13:05:04 CEST 2003

On Fri, Oct 17, 2003 at 06:19:28AM +0200, Patvor wrote:
> Zdravim Vas,
>

> na postovnim (sendmail) serveru (Red Hat 9) mam spusteny spamassassin.
>
> Daemon spamd je spousten s parametrem dropprivs=yes.
>
> Po nejake dobe cinnosti se daemon dostane do stavu zombie a pri tom cile
> dal filtruje postu.
>
> Zaznamy ve /var/log/messages ukazuji pouze me rucni restarty demona, ve
> /var/log/maillog jsou pouze zaznamy o provozu daemona. Zadne chybove hlasky.
>
> Server ma balicky pouze z oficialnich Red Hat zdroju, neni kompromitovan.
>
> Shrnu-li to, nebyt toho, ze me znervoznuje spamd ve stavu zombie, nic
> [...]

Ne. Pouzivam:

http://ftp.linux.cz/pub/linux/people/milan_kerslager/RedHat-9/RPMS/spamassassin-2.60-2.i386.rpm
http://ftp.linux.cz/pub/linux/people/milan_kerslager/RedHat-9/RPMS/spamass-milter-0.2.0-2.9.i386.rpm

Pokud je tam nejaka zombie, podivejte se, kdo je rodic a kdo si
nevyzvedl ukonceneho potomka (napr. pomoci pstree). Pokud "matersky"
proces zije, muze odstepit nove potomky, ktere spojeni obslouzi.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz