VYRESENO: Nastaveni site v Debianu

Jirka Kubík linux na mukt.cz
Pátek Říjen 17 17:19:11 CEST 2003

Vsem dekuju za pomoc. Uz mi to vsechno chodi tak jak jsem potreboval,
musel jsem trosku prehazet network a pcmcia v ruznych runlevelech aby
mi network script startoval pozdeji nez pcmcia.

Jeste jednou diky za vsechny rady ...

Jirka

-----Original Message-----
From: Jirka Kubík [mailto:linux na mukt.cz]
Sent: Thursday, October 16, 2003 6:05 PM
To: 'linux na linux.cz'
Subject: Nastaveni site v Debianu

Ahoj

poradite mi nekdo prosim kde se v Debianu nastavujou parametry pro sit ?
Mam notyska s wifi kartou /orinoco/ a nemuzu to nikde najit. Na RedHatu
vim kde to hledat, ale tady ne. Rozchodil jsem to orinoco a kdyz vsechny
parametry nastavim rucne pres ifconfig a iwconfig a route, tak to jede v
poradku. Jen nevim kam to zapsat aby si to system pamatoval i po
rebootu.

Diky moc

Jirka