chyba pri startu artsd - unix:/tmp/mcop-o/non-0a81-3f8ebcab

ondrakr ondrakr na volny.cz
Sobota Říjen 18 00:01:35 CEST 2003

Dne čt 16. října 2003 17:53 jste napsal(a):
> Nejde mi spustit artsd ale pouze pod jednim uzivatelem, napriklad pod
> rootem to jde normalne. Vypise vzdy chybu :unix_connect: can't connect to
> server unix:/tmp/mcop-o/non-0a81-3f8ebcab
> Zkousel jsem vymazat obsah /tmp ale nepomohlo.  kde-3.1.4, Gentoo linux.Asi
> by chtelo vymzat neco nekde v ~/.kde ale nevim kde a co :o) a vsechno se mi
> moc nechce mazat.Poradi nekdo ?

Tak jsem to vyresil tak ze sem zalozil noveho usera a vse z home toho
puvodniho prekopiroval do noveho a zemnil vlastnictvi vseho  a arts jde
normalne (tomu novemu). Vubec nechapu cim by to bylo. Puvodni mel uid 1000
novej 1001.