Kile - tex - �

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Sobota Říjen 18 10:22:55 CEST 2003

Zdravim

problémy:

1) máte starý soubor .tex, tj. používá starý LaTex2.09 definici
\documentstyle[]{} místo nového (LaTeX2e) \documentclass[]{}

-> to ještě není takový problém

2) babel se zlobí, že používáte staré volání a nenačte styly pro češtinu

->

zkuste soubor, který začíná takto:

\documentclass[dvipdfm,a4paper,12pt]{book}
\usepackage[czech]{babel}
\usepackage[latin2]{inputenc}
.
.
.

ještě je nutné spustit TeXconfig (texconfig) a v menu HYPHEN zvolte
LATEX. Spustí se vi(m) se souborem, kde je potřeba najít czech (ve vimu
psát: /czech) zjistit, jestli je před ním % a pokud ano, procento
smazat, pak :wq a v texconfigu dát Rehash. To by pak už mělo běhat...

S pozdravy Pavel