Pridani RAMky za behu

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Sobota Říjen 18 13:57:19 CEST 2003

On Fri, Oct 17, 2003 at 19:37:48 +0200, Petr Šobáň wrote:

> S CMOSkou jsem to dělal a tam je to celkem bezpečné pokud si to připravíme tj
> původní povitáhneme z patice a nové narovnáme nožky aby pěkně vklouzla do
> patice.

> |            Petr Šobáň                  |

Netušil jsem, že BIOS se v novějších strojích nacházejí v paměti typu CMOS.
Zatím jsem používal PC, které měly BIOS pouze v EPROM nebo EEPROM. V CMOS
byla zapsána pouze jeho konfigurace. BIOS samozřejmě za chodu vyměnit lze,
protože bývá po startu kopírován do shadow RAM.

Vyměňovat RAM za chodu systému je u běžných PC hloupost a autor dotazu si
z nás zřejmě dělá legraci.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal