Pridani RAMky za behu

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Sobota Říjen 18 21:48:42 CEST 2003

On Sat, Oct 18, 2003 at 03:20:24PM +0200, Petr Jirásek wrote:

> Tak nevim jestli je to sranda nebo vyplod bujne fantazie ale zkouseli ste
> nekdo za behu systemu jakehokoliv vytahnout procesor z patice? Jednou se mi
> to omylem povedlo na stary 486ce a procesor to neprezil....mozna u vice
> procesorovych stanic to nejak muze fungovat ale podle selskyho rozumu na
> jednoprocesorovy desce to nemuze bezet. Je to jakoby ste chteli menit motor
> za letu v letadle:-))

Víceprocesorovost je jen jednou z podmínek. Kromě toho musíte nejdříve zajistit,
že ten procesor přestane systém používat, potom přepnete na desce nějaký přepínač,
který ten procesor inteligentně odpojí (co to přesně znamená, přenechme povolaným)
a pak ho teprve můžete vytáhnout. Jednoduše řečeno, musí to podporovat software
i hardware.

                                                                   Michal Kubeček