ti7QWidget chyba: opera

Peter N. Vargo (LTS) konfery na lentus.sk
Neděle Říjen 19 21:16:44 CEST 2003

Mam podobny "problem".
Pouzivam Debian a riesim ho vzdy dpkg -i opera-static-verzia.deb
Shared mi nikdy nechodili (instalnute QT je ok), tak som to vzdal a som
spokojny.
QTcko sa "nebije" lebo ho pouziva len opera - vid rozbaleny static.deb.

Opera je spolahliva, balik je vacsi iba o 1-2MB (ono je to sice 60%
shared-u).

P.