Instalacia Linuxu na UMAX 635SX

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Neděle Říjen 19 21:38:27 CEST 2003

Pekny vecer/ranko!

Mam UMAX 635SX a pokusam sa nan nainstalovat Linux (skusal som
Mandrake aj RedHat, rozne verzie,...) a vzdy skoncim pri tom istom:

Uncompressing Linux...OK, Booting the kernel.

A zodpovedne zamrzne. Po chvili sa rozblikaju LEDky CAPS LOCK a NUM LOCK
a za chvilu prestanu. Nic viac.

Konfiguracia: P4 2,4GHz, 512MB RAM, VGA ATI Radeon 9000.

Co mi je divne, pred casom som mal UMAX 630SX, ktory sa lisil od tohoto
modelu vpodstate len procesorom (Celeron 2GHz) a VGAcku mal zdielanu
v RAMke. A co ma drazdi najviac - BillXP na nom bezi bez jedinneho problemu.
Na nete som nic nevygooglil, predsa je to dost novy model. Na tej 630ke
sa mi nepodarilo nainstalovat RH - mrzlo to, ale dalej (pri detekcii HW)
ale bolo to nejakym modulom a "obisiel" som to Mandrakom, ktory bezal
bez porlemov ;o)

Co som este skusal je memtest86 a ten bezi bez problemov (a teda aj
najdenych chyb).

Vdaka za kazdu radu ako dalej!

Vlado

---
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799