Files server pod Linuxem ...

Jiří Kozák linux na nobleslen.cz
Pondělí Říjen 20 07:19:28 CEST 2003

Co se tyce konfugurace Samby, pro zacatek doporucuji utilitu Webmin.

> Swat agresivne pracuje s default hodnotami (bud obecnymi defaults nebo
> temi ktere nastavite v [global] a shares, printers ... to pak dedi).

Co se tyce konfugurace Samby, pro zacatek doporucuji utilitu Webmin.
Zacinal jsem s ni a myslim, ze pro zacatek opravdu muze pomoci. Tahle
sikovna utilitka toho pres web rozhrani umi vic. Ve svem Mandrake 9.0 ji
mam primo v distribuci
jinak: http://www.webmin.com/ Da se stahnout i verze s ceskym prekladem
(pravdepodobne dosud neuplnym)
Jirka