opengroupware a mod_ngobjweb

Libor Kuffa kuffa na centrum.cz
Pondělí Říjen 20 07:22:08 CEST 2003

Dekuji za odpoved - nakonec jsem to vyresil prechodem na Apache 1.3 a je
to bez problemu. Docela zvlastni bylo, ze vsude, kde jsem na tento
problem narazil (vivat google) psali jen jedno reseni: nainstalovat
spravnou verzi apache(httpd)-devel a prepsat v configu cestu, aby se
modul zkompilovat se spravnou verzi apxs. Rada pro budouci generace: U
tohoto modulu to nefunguje :-( - zkompiluje se, ale stejne nepojede.

Dekuji za odpoved.

Libor Kuffa