lze zjistit pocet routovanych spojeni?

Michal Hucik hucik na inext.cz
Pondělí Říjen 20 09:33:08 CEST 2003

Dobry den,
pisu GUI rozhrani pro nastaveni a sledovani routingu na urovni
jednotlivych IP a nastaveni + sledovani jejich linek. U jednoho
konkurencniho HW produktu mne zaujala moznost sledovat, pripadne i
omezovat pocty spojeni (connections) pro jednotlive IP, pripadne i pro
jednotlive porty.
Hledal jsem podobne informace v /proc/sys/net, ale nic jsem neobjevil.
Otazka tedy zni: nevite nekdo zda je mozne tyto veci v linuxu nejakym
zpusobem sledovat, pripadne omezovat? Nejedna se mi o maskovany routing,
tam tusim uz neco takoveho sledovat slo pres ipchains - v iptables jsem
to jeste nehledal ...

Predem dekuji za odpoved, ktera mne nekam nasmeruje.

S pozdravem -
   Michal Hucik