distribuce

Antala Mario Mario.Antala na siemens.com
Pondělí Říjen 20 10:35:02 CEST 2003

  zdravim,

potreboval by som len nakopnut, kde si aky site pozriet ohladne
nejakeho porovnania distribucii linuxu so zretelom na bezpecnost
a podporu hw a velkost instalacie (prip. hw naroky).
(napr. openbsd, freebsd (skoda ze nema iso), redhat, suse atd.)

ide mi o to aby dana distr. mala slusnu podporu hw (notebook), bola
relativne bezpecna (siet) a nebola prilis narocna (starsi notebook ;-).

doteraz som pouzival mandrake 8.2 a som celkom slusne spokojny okrem tej
security ;-(

viem, ze tento topic je celkom slusna tema na flame, tak vas poprosim
odpovedat sukromne
a neskuor hodim na konferu k comu som sa dopatral a aj kto mi poradil ;-))

 diik

 goro

ps: kde si som videl take rebricky (asi rok dozadu), ale nemuozem sa
dogooglovat kde to bolo ;-(