Problem s klonovanim disku s Linuxem

Kadlcik, Jiri jiri.kadlcik na epcos.com
Pondělí Říjen 20 11:42:58 CEST 2003

> Od: Petr.Balner na opa.os.ds.mfcr.cz
> Předmět: Problem s klonovanim disku s Linuxem
>
> Mam problem:
> chtel jsem naklonovat HDD serveru s RedHat 7.1.
> Nabootoval jsem do DOSu, spustil Ghost a disk prekopiroval.
> Po dokonceni a prepojeni jako Primary master se mi z nej
> nepodarilo nabootovat Linux:
> hlasi Kernel panic a ze nemuze namountovat root filesystem.
> Mohl by nekdo poradit v cem je chyba??
>
> 	Diky Petr

Pokud ten disk predtim nebyl jako primary master, tak by mohla
byt chyba v nastaveni zavadece (lilo, grub, syslinux?) a mozna
i v /etc/fstab na prislusne partition. Coz takhle pri bootu
pridat kernelu napr. root=/dev/hda1 (samozrejme podle toho,
kde je root filesystem)

Jiří Kadlčík
SMP FER BA OI

EPCOS s.r.o.