linux 7.1 kernel 2.4.17

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pondělí Říjen 20 12:02:55 CEST 2003

> Na notebooku HP omnibook XE3l som nainštaloval  winXP ktory
> pracuje s rozlisenim 1024x768. grafika je integrovaná  Intel
> 830M (chip typ 82830M). Potom som nainstaloval i linux red
> hat7.1 kernel 2.4.17. problem spociva v
> tom, ze ak pracujem v   linuxe v textovom rezime v rozliseni
> 640x480 tak
> display to zobrazi ako okno v strede displeya. V biose niesu
> ziadne nastavenia na zmenu rozlisenia. Viete mi poradit ako
> by som mohol pracovat v textovom mode na celej obratovke pri
> zachovani rozlisenia 640x480 resp. kde sa daju najst ovladace
> [...]

Ne, problem neni v ovladacich. Problem je ve fixnim rozliseni LCD. Pokud
budete chtit to 640x480 dostat na celou obrazovku, tak to bude za cenu
rozmazani obrazu. Neni to ono. Ja jsem to tak mel nastaveno na notebooku a
brzo jsem to vratil zpet. :-)
Jinak v biosu nebyva zmena rozliseni, ale byva tam moznost roztahnout nizsi
rozliseni na cely LCD. Ale jak rikam, neni to ono.

TNX