linux 7.1 kernel 2.4.17

martin.kula na deltaes.cz martin.kula na deltaes.cz
Pondělí Říjen 20 12:12:03 CEST 2003

Zdravim,

Ja mam IBM T20 a ten se chova obdobne. Graficky system notebooku neumi
zmenu rozliseni a to male okno odpovida 640x480 bodum v rozliseni
1024x768.
Reseni je nasledujici:
1. Smirit se s tim ;-)))
2. Prepnout se s konzoli do vetsiho rozliseni.

Osobne pouzivam framebuffer mod tak, ze pri bootu dam jadru parametr
vga=791 pro 1024x768 nebo
vga=788 pro 800x600
(Konkretni hodnoty se u vas mohou mozna lisit.) Potom mam ovsem text
nejakych 130 znaku x 48 radek.
Urcite jde pres framebuffer nastavit textove rozliseni 80x24(25) tak aby
bylo pres celou obrazovku (LCD), ale pak to vypadalo dost desne. Parametry
presne nevim.

Martin