NAPOSLEDY : RE: distribuce VYRIESENE

Antala Mario Mario.Antala na siemens.com
Pondělí Říjen 20 14:15:53 CEST 2003

ok, moja posledna reakcia na tuto temu. viac NEREAGUJEM :-)

je. muoj nazor vytvoreny na zaklade info z inetu, zo skoleni a z praxe -
koncim na tuto temu.

ste asi dobry. alebo si to myslite.

dtto. zamyslite sa minimalne nad vasou predchadzajucou reakciou (vid mdk bez
firewallu). odporujete si.

> 60% kapacity

tymi 60% som mal na mysli spomalenie (rezia na itables).
vyjadrenia cisco relevantne su, kedze sa zaobera routrami, switchmi a aj
firewallmi.
btw. je to ich oficialne vyjadrenie ze aj najlepsi hw firewall to nedostne
pod 50%.
co sice vzhladom na marketing mozno brat s rezervou ale my sa bavime o sw
firewalle.
samozrejme zalezi aj na zlozitosti filtrovania.
viac nereagujem ani sukromne. btw. tych 60% nemam zo svojej hlavy (ked uz mi
tolko neverite).

vas nazor. poznam ine nazory inych odbornikov. mam duovody verit im.
aj z praxe. mam vyskusane obe distra.

> ma FreeBSD?

ma redhat ext3 & raiserfs & xfs ? alebo len ext3? v tom prvom pripade sa
ospravedlnujem redhat-u.
ja pouzivam spominane 3 fs naraz a potrebujem kazdy z nich.
plus podporu kryptovaneho fs.

dakujem vsetkym za reakcie a KONCIM ;-)

 goro