Instalacia Linuxu na UMAX 635SX

Pondělí Říjen 20 14:26:42 CEST 2003

On Mon, Oct 20, 2003 at 08:14:06AM +0200, Petr Hložek wrote:
> Dobry den,
>
> bohuzel mam stejny problem. Jedna se ale o notebook ACER 242FX. Take se
> objevi hlaska OK, booting the kernel. Pak to konci. Jde nabootovat s
> jadrem 2.2neco, ale to mi moc nepomuze. RedHat jede normalne. Proc???
>
> Nejde prosim nejak Mandrake nainstalovat se starsim jadrem? Zkompiloval
> bych si pak svoje jadro.
> Uz jsem z toho zkoufaly. Zkousel jsem MDK 8.2, 9.0, 9.1, 9.2 a stale
> stejny vysledek.

Rozdil mezi RH a Mandrake je prave v ACPI. RH ho zatim ma jen v betach.
Asi jste narazil na HW, se kterym to proste nechodi.

Chcete-li pro to neco udelat, doporucuji zkusit nabootovat z disket pro
posledni betu RH, tj. z (ISO je bootovaci CD, abyste nepotreboval
diskety):

http://ftp.pslib.cz/pub/linux/redhat/beta/severn/i386/images/bootdisk.img
http://ftp.pslib.cz/pub/linux/redhat/beta/severn/i386/images/boot.iso

Pokud se to povede, pak bude u Mandrake potreba lobovat za opravu jadra,
protoze u RH je sice ACPI v jadre, ale nepouziva se (jen na enumeraci
zarizeni). Pokud se to nepovede, dodejte pomoci starsiho jadra co
nejvice informaci do Bugzilly (http://bugzilla.redhat.com).

To same muzete udelat u Mandraku.

Jina cesta, nez dodani informaci o nefunkcnim HW neexistuje, protoze
vykaslete-li se na to Vy, nikdo jiny to stejne neudela (maximalne si
zanadava - podle mych zkusenosti).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz