Reiserfs quota

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Říjen 20 15:20:36 CEST 2003

> Hmm, diky za info, mne by uplne stacilo, kdyby ty patche vubec existovaly a
> byly funkcni. Kdyz neexistuji, nemaji IMHO co protlacovat ;)

Patche urcite existuji. Je to sice vystrel do tmy, ale matne si vzpominam,
ze jsem patche pro reiserfs vzdy lovil nekde na ftp.suse.com.

> Jestli reiserfs 4 quotu uz umi netusim, nicmene do toho nejdu, nemohu si
> dovolit nestabilni filesystem. Nu jestli to pujde takhle dal, budu muset
> zacit zkouset jiny filesystem :-(

Reiserfs na 2.4 je posledni dobou uz celkem rozumny. Akorat neumi ty quoty
a ACL. Ja uz relativne dlouho pouzivam XFS a nemuzu si _na nic_ stezovat.
V 2.6 je uz v kernelu a ve 2.4 je napr. v -ac rade a v rade distribucnich
kernelu (Mandrake, Gentoo, Knoppix ...)

-- Honza Houstek