Reiserfs quota

Jan Kara jack na ucw.cz
Pondělí Říjen 20 16:00:24 CEST 2003

> Ahoj,
>
> chtel bych se zeptat, zda nekdo nevi:
>
> - stav reiserfs quota v 2.4.22 a dale
>   mne se podarilo nekde najit patche ve stavu testing, bohuzel jejich
> funkcnost tomuto stavu odpovida, napriklad jsem mel nejake rozbalene zdrojaky
> s UID u me neexistujiciho uzivatele (podle repquota), tak jsem si je findem
> nasel a chownul na roota, znovu find (nic nenasel), ale repquota tvrdila, ze
> jich udajne jeste par zbylo :-(
  Nemohlo by to byt zpusobeno tim, ze nekdy doslo k padu serveru a pak
neprobehl quotacheck(8)? Kazdopadne spusteni quotacheck(8) by to melo
opravit.

> - reiserfs quota v 2.6 - zkusil jsem 2.6.0-test7 a u reiserfs zadny parametr
> usrquota nezna :-(
  Bohuzel momentalne neexistuje patch pro quoty pro Reiserfs v 2.6.
Chris Mason ho sice jiz delsi dobu slibuje, nicmene ma spoustu prace s
jinymi vecmi (napr. Reiserfs 4)...

								Honza