Flightgear simulator

RAY ray na cmd-site.net
Pondělí Říjen 20 16:30:23 CEST 2003

Dne po 20. října 2003 16:26 jste napsal(a):

> Hm. To asi bude ono. Netusil jsem, ze musim prekompilovat jadro.
> Myslel jsem, ze staci z nvidie stahnout ovl. pro linux a nainstalovat.
> To je nad me sily. Delal jsem to asi 2x s neslanym nemastnym vysledkem.
> Asi nezalitam. Ale zase treba Tuxracer mi bezi v pohode.

Sice přesně nevím co tady řešíte, ale Mandrake má většinu věcí jako mudul a
snad pro všechno podporu v jádře, takže by mělo stačit zavést patřičný modul.
Rekompilace nutná podle mě nebude.

P.S. zkuste Cube :-) Je to nehorázná zábava.. lze to pařit i po netu...
--
Jiří Stavinoha | CMD-SITE | e-Shop CMD-SITE | UNITED PHP-Nuke Czech Edition
CMD-SITE | administrator & webdesigner

e-Shop CMD-SITE (Linux & Open Source) | administrator & webdesigner
e-mail: obchod na cmd-site.net
web site: http://obchod.cmd-site.net

UNITED PHP-Nuke Czech Edition | project co-ordinator & translator
e-mail: php-nukece na cmd-site.net
web site: http://uphp-nukece.cmd-site.net