Digi. fotak Canon EOS 300D a linux?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Říjen 20 16:47:05 CEST 2003

Karel Zak napsal(a):
> [...]

Jak uz padlo drive, asi nove verze gphota ho uz budou umet.

>  Software je "User upgradable".

Doufam, ze se take brzo objevi neoficialni firmware, ktery v te 300D
povoli funkce, ktere evidentne jen vuci 10D zablokovali (proc neusetrit
20 kKc). :-)

>  Stejne pokud  porovnate cenu tech fotaku  a nejakou ctecku pro  USB 2.0
>  (300D ma 1.1)  tak se mi to  zda celkem nezajimava vec  ;-)

Ano, externi ctecka to resi, jestli je to USB1.1 nebo 2.0 je vzhledem
k rychlosti CF karet jedno (stejne chci 2 GB microdrive).

>  Zajimave by
>  bylo pokud by to umelo nejen ukladani na kartu, ale i ukladat rovnou do
>  pocitace.

Umi to, jde pres USB kompletne ovladat stejne jako z tela. Dodava se na
to k tomu i soft (Win only samozrejme).

	Majkl