Problem s klonovanim disku s Linuxem

Valter valter na atlas.cz
Pondělí Říjen 20 19:01:32 CEST 2003

> Problém je pravděpodobně v tom, že Ghost neumí klonovat ext3 ... :-)
Tato neschopnost nie je fatalna. Moze sa dokonca prejavit ako vyhoda.
Aspon to nezmrsi to, v com sa poriadne nevyzna.
FYI filesystem, ktory Ghost nepozna kopiruje "per sector".

To Original Question:
Krystalovu gulu som zabudol v praci /* pouzivam ju na ziskavanie dat
potrebnych pre migraciu uzivatelov do novej domeny :-) */
AK mate este stale k dispozicii povodny disk, dajte ho na povodne
miesto a zistite, co vlastne ten Ghost vyrobil.
Ak uz ho nemate, pouzite rescue disketu/Instal CD.

Ghost umoznuje kopirovat partition alebo cely disk. V pripade
partition nekopiruje MBR. Ci to robi v pripade disku neviem,
este som to neskusal.

Takze okrem zapojenia disku skontrolujte aj cislovanie oblasti
na skopirovanom disku.
Je mozne, ze zapojenie disku aj cislo oblasti suhlasi, len
nemate skopirovany zavadzac LILO, ktory je umiestneny v MBR.

Ing. Mayer Valter, Senec
Slovak Republic,  Europe