Rich Text Editor v Mozille a Konqueoru

Tomas Hubalek Tomas.Hubalek na onsemi.com
Úterý Říjen 21 10:47:14 CEST 2003

Podle me to to pouziva HTMLEdit feature MSIE. Ta umoznuje pomoci
JavaScriptu prepnout MSIE do rezimu WYSIWIG editace HTML. U HotMailu
bych se dost divil, ze by tuto nekompatibilni moznost nevyuzili...

Je ale zajimave ze OpenMail tuto feature nabizi taky a to dokonce v
Mozille. Nedival jsem se jak to je udelane...

Tom