firewall

Úterý Říjen 21 10:49:34 CEST 2003

On Tue, 21 Oct 2003, Milan Kerslager wrote:

> RH 6.2 pouziva jadro 2.2.x, kdezto verze 7.3 pouziva jadro 2.4.x. Cili
> zakladni problem je v tom, ze potrebujete pouzit ipchains emulaci, coz
> samozrejme jde.

Zakladni problem je spis v tom, ze /etc/rc.d/init.d/firewall neni afaik
soucasti distribuce (RH 6.2). Cili ho tam nekdo dodal vice ci mene rucne
a tazatel bude muset vyresit otazku, zda 1. ma nechat ten soubor
v puvodnim stavu, nebo 2. ho transformovat do "standardizovaneho"
konfiguraku pro ipchains resp. iptables (pricemz souhlasim s tim, ze na
2.4 je lepsi pouzit iptables), nebo 3. ten stavajici skript predelat nejak
jinak (napr. jestli pouziva ipchains, tak to predelat na iptables).