root na SW RAID1

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 21 10:50:04 CEST 2003

> Tome zajima, muzete k tomu napsat vic?

  Zrovna v sobotu jsem instaloval pocitac s dvema SATA disky v RAID1 :-)

  Kartke nakopnuti: Mejme md0 nad hda a hdc. Pak se LILU da:

boot=/dev/md0
raid-extra-boot="/dev/hda,/dev/hdc"
root=/dev/md0

  Ostatni konfigurace jako obvykle.

  Partitiony na discich musi mit typ fd (raid-autodetect).

  Pokud pouzivate initrd je to komplikovanejsi - musite mit v raidtabu v
initrd spravnou konfiguraci (jinak kdyz kernel najde pole sam, tak se
samozrejme do raidtabu nekouka, neb v te dobe ani neni pristupny :-).

								Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----