Flightgear simulator

kocek.kvetoslav na vestizol.cz kocek.kvetoslav na vestizol.cz
Úterý Říjen 21 12:18:31 CEST 2003

> Pokud mas nainstalovany ovladac do X od nVidie, pak Mesa neni vubec
> potreba. Zkus "ldd flighgear" (nebo jak se jmenuje binarka), pokud tam
> budou knihovny z Mesy, tak je to blbe.
>

> 			Dan

To tam asi bude. Jeste jsem to nezkousel. Bez Mesy mi
nejde zkompilovat plib. Pri configure zkousi opengl,
to nenajde a pak mesu. Muzu ho nejak donutit aby zjistil
ze opengl mam? Ma myslim nejakou volbu --with-GL=
ale nevim jakou cestu mu mam predhodit. Zkousel jsem
/usr/lib, ale to mi nesezral.Kde by melo byt defaultne
openGL? Myslim po instalaci nvidia ovladacu. Nainstaluje
se vubec opengl s temi nvidia ovladaci (maji ho v sobe?),
nebo ho musim jeste nekde stahnout?
--
 Kosac