Live distribuce a audio nahravani

Aben Siatris aben na webcom.sk
Úterý Říjen 21 12:18:54 CEST 2003

Dňa Ut 21. Október 2003 11:31 ste napísali:
> Diky, vypada to, ze to je verze 9.0 Jeste sice neni na svete, ale maji
> tam live-eval RC1. Uz to nekdo zkousel?
este nieje vyriesene poriadne ani NTFS a v Mrkve uz chystaju
nejaky WinFS. technicke detaily by mali byt zname o par dni.
a vyzera to na riadnu "haluz". ma to potierat rozdiely medzi
filesystemom a relacnymi databazami.
existuje take nieco aj v linuxe? ze by filesystem existoval
vlastne akoby databazovy system? teraz nemyslim len existenciu
Btree vo filesysteme, ale nieco "odvaznejsie" :))

--
:
:. stay cool