root na SW RAID1

Michal Kara lemming na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 21 13:19:12 CEST 2003

> Aha, tak řádek "raid-extra-boot" jsem nepoužil.
> Místo toho mám dva konfiguráky, které se liší v položce boot přesně podle
> toho návodu, co jsem posílal v minulém příspěvku.
> Všechny crash testy proběhly OK, takže to je ověřené řešení.

  Jo, to je mozne. Ale mit dva konfiguraky je drobet nesikovne - musite
zajistit, aby az budete menit jadro, tak se lilo udelalo pro oba. Rovnez
zmeny je nutne delat v obou. S tim raid-extra-boot je to o hodne jednodussi
a nelisi se to od ne-raid konfigurace.

							Michal Kara

--
PING 111.111.111.111 (111.111.111.111): 56 data bytes
---- Waiting for outstanding packets ----