ADSL - obnovení připojení

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Říjen 21 14:48:06 CEST 2003

On Tue, 21 Oct 2003, P.L. wrote:

> Pro připojení k ADSL využívám modem Alacatel 510 a na Linuxu příkaz
> /usr/sbin/pptp 10.0.0.138 file /etc/ppp/options.pptp
> V options.pptp mám volbu persist, ale občas se stane, že se spojení
> neobnoví. Můžete mi někdo poradit řešení, které spolehlive bude obnovovat
> připojení?

Toto se mi obcas stava u obycejneho pripojeni pomoci pppd - mam ppp demona
nastaveneho jako persist, presto ale obcas po padu spojeni chcipne misto
aby provedl reconnect.

Zatim jsem nemel cas to nejak hloubeji zkoumat, nicmene jsem to
workaroundoval tak, ze jsem do /etc/ppp/ip-down (pripadne
/etc/ppp/ip-down.local) pridal znovuspusteni pppd. Ovsem k cistemu reseni
to ma samozrejme daleko.

--
JiKos.