Instalacia Linuxu na UMAX 635SX

Vladimir Rengevic linux na grafon.sk
Úterý Říjen 21 20:54:10 CEST 2003

Pekny den ;o)

Milan Kerslager wrote:

> Rozdil mezi RH a Mandrake je prave v ACPI. RH ho zatim ma jen v betach.
> Asi jste narazil na HW, se kterym to proste nechodi.
>
> Chcete-li pro to neco udelat, doporucuji zkusit nabootovat z disket pro
> posledni betu RH, tj. z (ISO je bootovaci CD, abyste nepotreboval
> diskety):
>
> http://ftp.pslib.cz/pub/linux/redhat/beta/severn/i386/images/bootdisk.img
> http://ftp.pslib.cz/pub/linux/redhat/beta/severn/i386/images/boot.iso

Stiahol som ISO a cuduj sa svete - fakt chodi :))

Dalej to zostane stat na hlaske (tusim) /sbin/install
teda pokusa sa spustit instalacny SW. Najprv som si myslel, ze je to
zalezotost grafiky, ale aj pri volbe textoveho rezimu zastavi presne tam...
Tu by som sa opytal znalejsich - nehlada nejake CD/ine medium? Keby som
stiahol komplet cele ISO prveho disku mohlo by to byt lepsie? Alebo mu
robi problem zaciatok instalatora v anaconde?

> Jina cesta, nez dodani informaci o nefunkcnim HW neexistuje, protoze
> vykaslete-li se na to Vy, nikdo jiny to stejne neudela (maximalne si
> zanadava - podle mych zkusenosti).

Hmmm... tu narazam na dva problemy (za obidva si mozem sam) - netruam si
anglicky popisat presne problem, a ten druhy je nedostatok casu pidit sa
po presnej pricine. Ak niekomu zreportujem, ze to zamrzne asi mu s tym
nepomozem dovtedy, kym nepridem na pricinu ;o) alebo aspon priblizny
dovod... A co sa tyka programovania a ladenia - v C cku som nieco sice
napisal, ale zdrojaky jadra su na mna trocha vela...

Vlado

---
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799