Re: ADSL - obnovení připojení

Phill PedroPhill na seznam.cz
Úterý Říjen 21 20:57:01 CEST 2003

Ne linux kontroluje pouze ten skript. Ten se ale po uspesnem spojeni neukonci.
Protoze mam pppd nastaveno takto.
------------------------
Soubor etc/ppp/options
------------------------
lock
#debug
name "adsl_169717"
noauth
noipdefault
defaultroute
mtu 1492
mru 2400
nodetach
#sync
lcp-max-configure 100
persist

ted to nevim jiste, ale rekl bych ze parametr nodetach, udela to ze program pptp
zustane porad bezet napopredi a proto se nebude dal pokracovat. Pouze pokud by
pptp spadlo, potom se pojede dal a skript se ukonci, potom bude respawnovan.

-Phill