problem s USB 2.0 Flash Drive

Kotrla Vitezslav kotrla na ceb.cz
Středa Říjen 22 10:22:46 CEST 2003

Oboji jsem vyzkousel (vizte uname -a v originalni zprave,
2.4.22 jsem prelozil dnes rano, abych to vyzkousel).

Update:

Nasel jsem o tom svem Apaceru neco na

http://www.meritline.com/tn202-usb2-handydrive-256.html,

pisou tam, ze to je zpetne kompatibilni s USB 1.1, pod-
porovano v Linuxu 2.4.0 a vyse...

Podezrival jsem jeste podporu USB na stare desce pro
PII, ale zkousel jsem to ted jeste na novejsim pocitaci
(deska Soltek 75DRV2, chipset KT266A), kernel tusim
2.4.21 a chova se to stejne nepristupne.

VK