qmail a chybove maily

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Středa Říjen 22 15:32:22 CEST 2003

Dne st 22. října 2003 15:10 jste napsal(a):

> V prvni rade se zamyslete nad otazkou, zda je spravne nekomu posilat
> nekolikamegbajtove maily, kdyz je sam nechcete dostavat.

Chci je dostavat, ale jako prilohu.
Toto tema se tu uz resilo nekolikrat, proste vestina beznych uzivatelu umi
poslat soubor mailem, ale neumi pouzivat ftp a pod. a nic  s tim nenadelam a
jsem si jist ze ani vy ne.

> Pokud je problem v tom, ze klient nerozchodi, kdyz to prijde jakoby
> v jednom kuse, pak je treba hledat klienta, jehoz autori meli v hlave
> lepsi pomer mozku a sena. Popravde receno slysim poprve, ze by to nejaky
> klient nezvladal, ale je pravda, ze od Outlooku a jeho pribuznych se radsi
> drzim co nejdal.

Ano jedna se o Outlooka i OE, ale abych nebyl primo off topic tak si s tim
neporadi ani squirrel mail (v rozumnem case, pak ho odstreli php limit).

> Zkouset resit to upravou ci vymenou MTA u sebe size muzete, ale nikde neni
> napsano, ze bounce v tom "nezadoucim" tvaru nemuze byt vygenerovan az
> pote, co to opusti Vas MTA.

Tohle vim, ale priblizne 80% chybovych hlasek je od meho MTA, ktery jsem
schopen ovlivnit, tak se o to pokousim.

Proste se pokousim minimalizovat situaci kdy kvuli mailu vytuhne  klient a ja
nemam moznost nejak zjistit par prvnich radku z chyboveho mailu.
Kdyby to aspon zvladala veverka, tak by to bylo jednoduche.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo