ssh + spousteni X aplikaci pro W32

Aben Siatris aben na webcom.sk
Středa Říjen 22 15:30:31 CEST 2003

Dňa St 22. Október 2003 15:22 ste napísali:
> Dobry den,
>
> chtel bych na W32 spoustet aplikace podobne jako na linuxoven tenkem
> klientovi, kde se pripojim ssh, napisu "mozilla &" a pusti se mi mozilla.
>
> Vim o cygwin/xfree, ale to se mi zda prece jenom ponekud mamuti, chtel bych
> neco maleho, elegantniho, asi jako winscp nebo putty. A samozrejme pokud
> mozno zadarmo&legalne :-)

spustanie aplikacii takymto sposobom vyuziva vasu lokalnu instalaciu Xfree
ako clienta. kedze pod win32 Xfree nemate tak tazko budete spustat taketo
programy. Ako je mi znamo je Xwin32, Xfree a Cygwin jedina moznost. proste
musite mat nejaku alternativu za Xfree clienta. a nic malicke to nebude.

--
:
:. stay cool