dotaz - Gnokii zjisteni kreditu

Petr Vejsada daemon na svoboda.nevotravovat.cz
Středa Říjen 22 15:35:58 CEST 2003

Dne st 22. října 2003 13:28 jste napsal(a):

> potreboval bych poradit s Gnokii, mam RH 7.3 a verze gnokii 0.5.2, mam
> pripojenou NOKII 5110 a v ni je twist karta, potrebuji zjistit stav
> kreditu?

Pustte si nejaky terminalovy program (minicom) a dejte atd*101# a uvidite, co
to vrati. Pokud neco smysluplneho, pak se tim zabyvat dale, jinak to asi bude
k nicemu.

Zkusil jsem kdysi nastavit blokovani prochozich hovoru na D-211 prikazem
ATD*35*xxxx*19# a D-211 vyplivla ERROR, pricemz na Siemensech to normalne jde
a myslim, ze jsem i dostal smysluplnou hlasku. Zkuste to.

--
Zdraví
Petr Vejsada