poloceske KDE

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Říjen 22 15:41:15 CEST 2003

On Wed, 22 Oct 2003, Vít Vomáčko wrote:

> Nevíte, proc mam poloceske KDE? Asi jsem to nejak posahal, ale treba takova ta
> spousteci obrazovka u KDE ma najednou popis v EN, zadani hesla pro root v EN,
> pak treba v Menu (jako win Start) mam Terminals>,Networking> atd, ale
> normalne odhlasit uzivatele"" atd. Nebo treba Spustit je taky cesky....

Nevíme. Křišťálové koule za deště stávkují...

To opravdu nemůžete formulovat otázku tak, aby se na ni dalo smysluplně
odpovědět? Ten META-FAQ této konfery je koukám dost zbytečná věc...

Kdo má tušit, co máte za distribuci, co jste prováděl před nebo po
instalaci, jestli je instalována podpora češtiny, fonty atd.

R.V.