poloceske KDE

arpanet na post.cz arpanet na post.cz
Středa Říjen 22 17:51:11 CEST 2003

On Wed, 22 Oct 2003 15:24:05 +0000
"Vít Vomáčko" <vomacko na seznam.cz> wrote:

> Nevíte, proc mam poloceske KDE? Asi jsem to nejak posahal, ale treba takova ta
> spousteci obrazovka u KDE ma najednou popis v EN, zadani hesla pro root v EN,
> pak treba v Menu (jako win Start) mam Terminals>,Networking> atd, ale
> normalne odhlasit uzivatele"" atd. Nebo treba Spustit je taky cesky....
> Diky za pomoc..

neviim ale jak se tak koukaam do sedliny vod turka tak me napadaa

a co takhle locales v systemu ... s kteryyma se spoustii treba KDM a
nasledna zmena locales potom nekde po ceste ...
navic pomoci kde nastaveni lze pretlouct ...
neviim chtelo by to viic infa -)))

            Better Artificial Inteligence than Natural Stupidity
   		  a nekdy je nejlepczi kedluben -)