ssh + spousteni X aplikaci pro W32

Ludek Finstrle ludek.finstrle na pzkagis.cz
Čtvrtek Říjen 23 08:47:02 CEST 2003

> Udelat X terminal z cygwin/xfree nebude tak slozite, bude stacit X
> server a nekolik knihoven.

Jj, a kdybyste trosku zalovil v archivu linux na linux.cz, tak tu kdysi
(uznavam, ze starsi verze) sel link na cca 2,5 MB balik, ktery prave
byl orezan jen na par veci, aby umoznoval Xserver, jak ho chcete
vy. Kdybyste to nemohl najit, tak mi napiste, nekde ho snad vylovim.

Luf