gpm X omnibook 4150

Michal Kreps kreps na fmph.uniba.sk
Čtvrtek Říjen 23 08:50:27 CEST 2003

Zdravim aj ja.

On Wed, 22 Oct 2003, Houmles wrote:

> zdravim,
> mam problem na notebooku omnibook 4150: touchpad a "klitoris" (oboji
> dale pouze "mys") jsou udajne ps/2 zarizeni, ale pri gpm -m /dev/psaux -t
> <jakykoli> se stane jeden ze 2 stavu:
> stav 1: gpm sice nabehne (v ps ho najdu), nicmene funguje "divne", jakoby
> byl spatne protokol
> stav 2: gpm rovnou zbuchne, dle logu oopsne (oops() invoked from
> gpm.c(1019))
>
> tedy se chci zeptat:
> 1/ zda se nekdo jiz s podobnym chovanim gpm setkal, popr. jak to vyresil
> [...]
Som majitelom toho isteho notebooku. Bezi na nom debian stable, gpm je
verzie 1.19.6 a kernel 2.4.22 (moja kompilacia). Relevantna cast z pustania
gpm je gpm -m /dev/psaux -t fups2, s ktorym to funguje bez problemov.
Inac pouzivam apm. Infraport nepouzivam, ale skusal som ho rozchodit, co sa
podarilo a nerobilo to ziaden problem pre ine zalezitosti.

		Michal Kreps

|e-mail:kreps na fmph.uniba.sk     homepage: http://www.fmph.uniba.sk/~kreps |
|       Michal.Kreps na cern.ch                                              |