root na SW RAID1

Čtvrtek Říjen 23 16:00:17 CEST 2003

On Thu, Oct 23, 2003 at 03:51:19PM +0200, Peter Mann wrote:

> aj bez modulu, cize raid-1 je priamo v kerneli? [chcem mat istotu]
> (zazrel som niekde zmienku o Hlave 22 vs. initrd a moduly ;-)))

Predpokladam, ze staci aby bol md.o a raid1.o v jadre a initrd moze byt.
initrd mi nasiel, len mal problemy s nastartovanim RAID-u a naslednom
prehodeni root-u. Vid chybove hlasky, ktore som uz posielal.

Osobne som zatial nikdy nevytvaral initrd a zatial s tym nemienim
zacinat. Takze som si zakompiloval do jadra vsetko co som potreboval pri
boot-e. Takze samozrejme md.o a raid1.o