regresivní analíza v Linuxu

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 23 20:29:13 CEST 2003

No kdyz mi prozradite, co to je "regresivni analiza", tak se vam pokusim
odpovedet.

Jinak moc nechapu vas dotaz, ptate se, jestli je v linuxu neco, o cem ani
nemate poneti, co to znamena. Abych vam dal neco na premysleni, tak vam
prozradim, ze napr. gnuplot ma velmi hezky implementovany
Marquart-Levenberguv algoritmus pro pocitani nejmensich ctvercu (vcetne
stanoveni standardnich odchylek fitovanych promennych), coz by mohlo toho
vaseho znameho alespon castecne uspokojit.

-- Honza Houstek