Ucty ProFTPD bez zavislosti na uzivatelich

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Říjen 23 22:02:25 CEST 2003

>  dekuji za rady, zkusim to nejak osefovat.
> Jenom tak poznamka mimo - neni mi moc z principu jasne, proc se musi tyto
> zalezitosti resit pomoci SQL, clovek by cekal takovou vec zabudovanou primo
> v konfiguracnich volbach proftpd. Myslel jsem, ze existuje neco na zpusob
> kontejneru VirtualHost v Apache, kde je to vymysleno moooc dobre...

Dv,
 nekde ty uzivatele mit musite. Pokud nechcete pouzit systemovy passwd
soubop, musite je mit jinde (specilani passwd soubor pouze pro proftpd,
sql tabulka...)
Podpora pro to v proftpd je, staci nakonfigurovat (a naplnit prislusny
zdroj, at uz passwd soubor nebo sql tabulku nebo cokoliv vas napadne)

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz