Nastaveni forwardovani na Debianu

Pavel Knežik pknezik na hospital-pe.cz
Pátek Říjen 24 12:45:30 CEST 2003

Dobry den ve spolek,

muze me nekdo z Vas nakopnout a poradit mi s timto problemkem.
Jde mi o to aby clovek s venkovni site (s internetu) se mohl dobouchat
na pocitac v interni siti.

Bezi mi tu Debian. Ktery ma dve sitovky jedna sitovka ma verejnou IP
Adresu treba 194.194.194.10
a ta druha sitovka ma ip uz vnitrni site treba 222.222.222.55.

Ten pocitac v te me siti ma adresu vnitrni site cili 222.222.222.80.

Tak a tedkom bych to potreboval nastavit tak aby clovek z venku mohl
komunikovat s komplem s touhle ip 222.222.222.80.
Ja vim je mozny forwardovat pakety na tuto ip a urcity port.

Jenze ja potrebuju aby mi to vsecno co prijde z venkovny adresy kopalo
na sitovku toho kompu (222.222.222.80).

Jde to nejak.

A pokud ano jak? Pomoci jakyho prikazu plz.?

Dik moc za info.

PK

PS: Prip rozsirujici informace dodam ; )