Nejjednodussi zpusob, jak overovat uzivatele

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Říjen 24 13:08:58 CEST 2003

Kovar Jan wrote/napsal:
: Dobry den.
:
: Na gymplu mame linuxovy server se sambou. Na pracovnich stanicich mame W2K a
: Linux. Uzivetele se do W2K prihlasuji tak, ze je overuje samba. Ja ted
: hledam nejjednodussi zpusob, jak umoznit uzivatelum prihlasovani na ty
: linuxy, aniz bych musel na kazdem stroji vytvaret ucty.
:
: Napadlo me pouziti samby.
: Napadlo me, ze by si linuxy synchronizovaly passwd, group a shadow se
: serverem.

  Neřeší něco takového winbind? Viděl jsem ho z rychlíku v balíku Samby,
ale detailně jsem ho nezkoumal.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster
"Jsem jako maják uprostřed močálu. Zářící, ale nevyužitý."