SlackWare a network

Vondráček Jan jan.vondracek na imaginet.cz
Pátek Říjen 24 14:58:52 CEST 2003

Mozna to s tim nesouvisi, ale Slack 9.1 po instalaci mi nasel vsechny sitovky (edimax) jako ne2k-pci, jsou nahore, ale nechodi mi skrz ne ani ping natoz neco jineho na jiny pocitac a draty jsou OK, budu nad tim jeste badat dale ale nesetkal jste se nekdo s podobnym problemem? Pripominam, ze jsem uz i zkousel je prohazovat softwarove a pri pingu blikaji jako kdyby pakety odchazely jeste musim zkusit tcp dump a vyhodit jednu, pripadne zkusit jinou.

ifconfig je v zakakladnim balicku network1, teda nevim jak se to uplne presne jmenuje

Vondracek