traffic shaper

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Říjen 24 15:30:06 CEST 2003

On Fri, Oct 24, 2003 at 01:32:56PM +0200, Linux konference wrote:

> Pokud se nechces zabivat HTB nebo CBQ, tak vrele doporucuji projekt Shaperd.
> Najdes ho na freshmeatu. Naproto nednoduche deleni pasma a nastaveni
> priority paketu. Pro mensi site idealni.

Shaperd zatezuje vice system, ale je skutecne jednoduchy. Radsi jsem venoval
cas HTB. HTB je proste dokonaly. Clanek na www.root.cz o HTB je podivny,
ty krabicky jsou naprosto super, zbytek je moc zhurta. Doporucuji precist
vse co napsal Martin Devera a dokumentaci k tc.

Hezky den,

-- Dalibor Straka
PS: Vyssi zatizeni systemu s shaperd nevadi, kdyz mate pomalou linku!